niedziela, 24 stycznia 2016

Herbata czarna z pigwą i granatem (Big Active)

Ostatnimi czasy jestem koneserem herbaty. W swoim kubku o pojemności 400ml pije tak ze 3-4 dziennie. Marzyło mi się opisanie jakiejś od Dilmaha, ale muszę się z tym wstrzymać - zaginęły mi zdjęcia. Także jak na razie macie Big Active.
Nie wiem, jak to możliwe, ale kupiłam tę herbatę z myślą, że jest ona liściasta. Jak jednak wyraźnie widać na opakowaniu mamy informacje o liczbie saszetek, jaka jest w środku. Pudełko jest swoją drogą dość ładne i wygodne, ale i tak przerzuciłam herbatę do puszki (na szczęście mam ich dość sporo). Dodatkowo w środku mamy 2 folijki - w każdej po 10 torebek. Minusem jest brak sznureczka, który ułatwiłby wyciągnięcie zużytej torebki z herbaty. Ja piję chłodniejszą, więc problemu nie ma, ale mogliby go nie skąpić. ;) Zapach jest piękny, egzotyczny i to zarówno po zaparzeniu, jak i przed nim. Smak owocowy, jak dla mnie nieco kwiatowo-ziołowy. Na pewno nie jest to wersja dla wszystkich, ale mi pasuje i fajnie rozbudza z rana.
Miejsce zakupu: MarcPol
Cena: ok. 5zł
Masa netto: 20 torebek
Kaloryczność:
Ocena: 5/6

8 komentarzy:

  1. też piję teraz dużo ciepłych napoji :) Ech zima, ma swoje prawa... Co do tej... kocham herbatę zielonej z tej firmy, i raz od wielkiego dzwnou kupuje je sobie (raz na 2 miesiące może rzadziej) ze względu na cenę. Kupuje tańsze odpowiedniki. A z pigwą zieloną bardzo lubię. Jestem pewna, że by mi posmakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piąteczka! My herbatę to na litry pijemy ale głównie to zieloną i czerwoną :) Z Big Active bardzo nam smakuje zielona z granatem i pigwą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Big active ma przepyszne po prostu herbaty. Zielona z pigwą to jest coś absolutnie magicznego. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam ją od sąsiadki i bardzo polubiłam, jednak dawno już nie piłam a opakowanie niemal wciąż mam pełne

    OdpowiedzUsuń
  5. Pigwę uwielbiam, więc herbatkę bym chętnie wypiła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja musze się koniecznie do herbat przekonać! Ostatnio przez przypadek wylądowałam na dziale z herbatami i...przepadłam! Tyle genialnych smaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wolimy herbaty ze sznureczkami. Ale trzeba przyznać, że Big - Active ma dobre smaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Big-Active wymiata. :) Ale tej wersji jeszcze nie próbowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń