piątek, 1 stycznia 2016

Nowy rok - nowy początek

Cóż, nowy rok i jednocześnie nowa, polecana przez część z Was, witryna bloga.
Z jednej strony warto byłoby zacząć od życzeń na 2016 rok (tak, tak, nie będę oryginalna), ale chyba jednak zacznę od powitania tutaj. Kto w miarę na bieżąco śledził poprzedniego bloga ten wie, że miałam pewne problemy techniczne. Dlatego widzimy się tym razem tutaj i tu mam nadzieję zostać na dłużej. :)
No a skoro mamy już tego pierwszego, to chcę Wam życzyć, aby ten rok był dobry, a każdy kolejny był jeszcze lepszy. Spełnienia marzeń, bo sami wiecie, czego sobie życzycie. A i jeszcze jedno. Życzę Wam, żebyście tu zaglądali. Chociaż czasem. ;>

Swoją drogą tak wyszło, że jakoś tu słodko się zrobiło. Tak różowo-pastelowo. W sumie nie moje barwy. Poprawki estetyczne będą -mam nadzieję- następować w najbliższym czasie. Poza tym oczywiście będą nowe wpisy. Także wpadajcie, czytajcie!

15 komentarzy:

  1. Cieszę się, ze się przenioslas na blogspota, tu wszystko jst latwiejsze, bardziej przejrzyste no i swiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, widzę że czeka mnie tu świetlana przyszłość. :D

      Usuń
  2. Życzę w takim razie wszystkiego dobrego i trzymam kciuki za dalszy rozwój bloga na nowej domenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzonka i życzę Ci Wzajemnie wszystkiego najlepszego w nowym roku! Obyś częściej dodawała wpisy! I napisała fantastycznie maturę, a blog kwitł jak tylko może :D Co do blogosfery, tu faktycznie jest łatwiej. Próbowałam założyć bloga na Wordpressie... ale dzięki Bogu wywarł na mnie taką presje, że spierdzieliłam :)
    P.S- dodaj koniecznie etykiety z obserwatorami, by można było dodać Cię łatwo do zakładek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki :*
      Nie wiem, czy o to Ci chodziło, dodałam takie coś na górze z boku. :>

      Usuń
    2. nmzc :) Nie to nie to... u góry po prawej stronie w pasku wchodzisz w pulpit nawigacyjny, po lewej stronie mniej więcej na środku wyświetla Ci się tytuł bloga i liczba wyświetleń. Naciskasz albo tytuł, albo wyświetlenia- obojętne. Następnie w pasku po lewej wchodzisz w układ. Wyświetlają Ci się kolumny. Wybierasz w miejscu gdzie chcesz dodać gadżet: Dodaj gadżet- i wybierasz opcje: Obserwatorzy. Jeżeli chcesz analogicznie możesz dodać również: Obserwatorzy google. Mam nadzieje, że Ci się uda :D

      Usuń
  4. Tobie również życzę wszystkiego dobrego (i wreszcie końca problemów technicznych!) w nowym roku.

    Czekam na recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba nowa odsłona bloga i życzę Ci dalszych sukcesów w blogowaniu ;)
    Tobie także życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego Nowego Roku, będę zaglądać w nowe miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie nie pozostaje nam nic innego jak czekać na nową porcję testowanych pyszności :)

    OdpowiedzUsuń